{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } }, "extraData": { "cd_userHashedEmail": "e3b0c44298fc1c149afbf4c8996fb92427ae41e4649b934ca495991b7852b855" } }
{ "type": "pageViewed", "data": "" }
{ "type": "gtmStart" }

Sanal Makyaj Aydınlatma Metni

SANAL MAKYAJ HİZMETİ AYDINLATMA METNİ

İşbu Aydınlatma Metni’nde, kişisel verilerinizin, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) ve ilgili mevzuata uygun olarak, veri sorumlusu “Acıbadem Mah. Çeçen Sok. Akasya Evleri Sit. A (Kule) Blok Apt. No: 25 A/1 Üsküdar, İstanbul”adresinde yer alan Kosan Kozmetik Pazarlama ve Ticaret Anonim Şirketi (“Şirket” veya “Flormar”) nezdinde işlenmesine ilişkin esaslar aşağıda belirtilmiştir.

  1. 1. Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Kişisel verileriniz, görsel kayıtlarınız işlenerek sanal ortamda Flormar’a ait ürünlerin kullanıldığı, denendiği sanal makyaj uygulamasının yürütülmesi, pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi ve ürünlerimizin pazarlama süreçlerinin yürütülmesi amaçlarıyla işlenmektedir.

  1. 2. İşlenen Kişisel Verilerin Aktarıldığı Yerler ve Aktarım Amacı

Kişisel verileriniz, yurt içinde veya yurt dışında bulunan iş ortaklarımıza ve tedarikçilerimize, Şirket’in faaliyetleri ile ilgili yukarıda belirtilen amaçlar kapsamında sair alanlarda destek veren üçüncü kişilere, bulut bilişim, yedekleme, yazılım desteği veren şirketlere, mevzuattan kaynaklı yükümlülüklerin yerine getirilmesi amacıyla yetkili kurum ve kuruluşlara ve talep halinde adli makamlar veya ilgili kolluk kuvvetlerine aktarabilmektedir. Kişisel verilerinizin aktarım amaçları, işleme amaçları ile paralellik göstermektedir.

  1. 3. Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi ve Hukuki Sebebi

Toplanan kişisel verileriniz, kısmen otomatik olan yöntemlerle elektronik ortamda kameralar vasıtasıyla veya fotoğraf yüklenmesi suretiyle toplanmaktadır. Kişisel verileriniz “Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması” (Sanal Makyaj Uygulaması Kullanım Koşulları’nın kabul edilmesi) ve açık rızanızın temin edilmiş olması (yurt dışına veri aktarımının kabul edilmesi) hukuki sebeplerine dayanılarak işlenmektedir.

  1. 4. Veri Sorumlusuna Başvuru Yolları ve Haklarınız

Kanun’un 11. maddesi uyarınca, Şirketimize başvurarak, kişisel verilerinizin; a) işlenip işlenmediğini öğrenme, b) işlenmişse bilgi talep etme, c) işlenme amacını ve amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, d) yurt içinde / yurt dışında transfer edildiği tarafları öğrenme, e) eksik / yanlış işlenmişse düzeltilmesini isteme, f) Kanun’un 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde silinmesini / yok edilmesini isteme, g) aktarıldığı 3. kişilere yukarıda sayılan (e) ve (f) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin bildirilmesini isteme, h) münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi nedeniyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, i) kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme hakkına sahipsiniz.

Bilgi ve başvuru taleplerinizi aşağıda belirtilen bağlantıda yer alan Başvuru Formu’nu doldurarak kvkk@flormar.com.tr adresine gönderebilir ve bizlere yönlendirebilirsiniz.

Şirketimiz taleplerinizi, talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandırır. Ancak, işlemin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi hâlinde, ücret alınabilir. Şirketimiz talebi kabul edip işleme koyabilir veya gerekçesini açıklayarak talebi yazılı usulle reddedebilir.

Yukarıda belirtilen prosedür takip edilerek gerçekleştirilen başvurunun reddedilmesi, verilen cevabın yetersiz bulunması veya süresinde başvuruya cevap verilmemesi hâllerinde; cevabın tebliğini takiben otuz ve her hâlde başvuru tarihinden itibaren altmış gün içinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu’na (“Kurul”) şikâyette bulunma hakkı mevcuttur. Ancak başvuru yolu tüketilmeden şikâyet yoluna başvurulamaz.

Kurul, şikâyet üzerine veya ihlal iddiasını öğrenmesi durumunda resen, görev alanına giren konularda gerekli incelemeyi yapar. Şikâyet üzerine Kurul, talebi inceleyerek ilgililere bir cevap verir. Şikâyet tarihinden itibaren altmış gün içinde cevap verilmezse talep reddedilmiş sayılır. Şikâyet üzerine veya resen yapılan inceleme sonucunda, ihlalin varlığının anlaşılması hâlinde Kurul, tespit ettiği hukuka aykırılıkların veri sorumlusu tarafından giderilmesine karar vererek ilgililere tebliğ eder. Bu karar, tebliğden itibaren gecikmeksizin ve en geç otuz gün içinde yerine getirilir. Kurul, telafisi güç veya imkânsız zararların doğması ve açıkça hukuka aykırılık olması hâlinde, veri işlenmesinin veya verinin yurt dışına aktarılmasının durdurulmasına karar verebilir.

Verilerinizin Şirketimiz nezdinde hassasiyetle korunduğunu belirtir bize duyduğunuz güven için teşekkür ederiz.