KOSAN KOZMETİK PAZARLAMA VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ CANLI DESTEK HATTI VE ONLINE GÜZELLİK DANIŞMANLIĞI AYDINLATMA METNİ
İşbu Aydınlatma Metni’nde, kişisel verilerinizin, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) ve ilgili mevzuata uygun olarak, veri sorumlusu Acıbadem Mah. Çeçen Sok. Akasya Kent Etabı No:25 A Blok K:1 Üsküdar/İstanbul adresinde yer alan Kosan Kozmetik Pazarlama Ve Ticaret Anonim Şirketi (“Şirket” veya “Flormar”) nezdinde işlenmesine ilişkin esaslar aşağıda belirtilmiştir. Bununla birlikte, canlı destek hattı ve online güzellik danışmanlığı platformlarımız üzerinden ancak bizimle kişise verilerinizi paylaşmanız halinde kişisel verilerinizin işleneceğini belirtmek isteriz.
1. 1. Kişisel Verilerin İşlenme Amacı
Kişisel verileriniz, canlı destek hattı aracılığıyla ürünlerimize ve sair konulara ilişkin sorularınızın yanıtlanması, online güzellik danışmanlığı taleplerinin yerine getirilmesi ve söz konusu danışmanlığı ilişkin süreçlerin yürütülmesi, müşteri memnuniyetine yönelik aktivitelerin yürütülmesi, pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi ve ürünlerimizin pazarlama süreçlerinin yürütülmesi amaçlarıyla işlenmektedir.
2. 2. İşlenen Kişisel Verilerin Aktarıldığı Yerler ve Aktarım Amacı
Kişisel verileriniz, yurt içinde veya yurt dışında bulunan iş ortaklarımıza ve tedarikçilerimize, Şirket’in faaliyetleri ile ilgili yukarıda belirtilen amaçlar kapsamında sair alanlarda destek veren üçüncü kişilere, bulut bilişim, yedekleme, yazılım desteği veren şirketlere, mevzuattan kaynaklı yükümlülüklerin yerine getirilmesi amacıyla yetkili kurum ve kuruluşlara ve talep halinde adli makamlar veya ilgili kolluk kuvvetlerine aktarabilmektedir. Kişisel verilerinizin aktarım amaçları, işleme amaçları ile paralellik göstermektedir.
3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi ve Hukuki Sebebi
Toplanan kişisel verileriniz, kısmen otomatik olan yöntemlerle elektronik olarak, güzellik danışmanlarımızın veya canlı destek hattında görev yapmakta olan çalışanlarımızın size sormuş olduğu soruların yanıtlanması ile veya kendi isteğiniz üzerine bizimle kişisel verilerinizi paylaşmanız halinde toplanmaktadır. Kişisel verileriniz sözleşmenin ifası, meşru menfaat ve açık rıza hukuki sebeplerine dayanılarak işlenmektedir.
4. 4. Veri Sorumlusuna Başvuru Yolları ve Haklarınız
Kanun’un 11. maddesi uyarınca, Şirketimize başvurarak, kişisel verilerinizin; a) işlenip işlenmediğini öğrenme, b) işlenmişse bilgi talep etme, c) işlenme amacını ve amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, d) yurt içinde / yurt dışında transfer edildiği tarafları öğrenme, e) eksik / yanlış işlenmişse düzeltilmesini isteme, f) Kanun’un 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde silinmesini / yok edilmesini isteme, g) aktarıldığı 3. kişilere yukarıda sayılan (e) ve (f) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin bildirilmesini isteme, h) münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi nedeniyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, i) kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme hakkına sahipsiniz.
Bilgi ve başvuru taleplerinizi Flormar’ın Akasya Kent Etabı A Blok Acıbadem Mh. Çeçen Sok. No:25 Kat:1 Daire:1 34660 Üsküdar/İstanbul adresinde yer alan ticari merkezine göndereceğiniz iadeli taahhütlü mektup veya şahsen ibraz edeceğiniz internet sitemizden ulaşabileceğiniz başvuru formunu doldurarak Şirket’in genel merkezine posta yoluyla ile veya kvkk@flormar.com.tr adresine ileteceğiniz e-posta ile gönderebilir ve bizlere yönlendirebilirsiniz.
Şirketimiz taleplerinizi, talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandırır. Ancak, işlemin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi hâlinde, ücret alınabilir. Şirketimiz talebi kabul edip işleme koyabilir veya gerekçesini açıklayarak talebi yazılı usulle reddedebilir.
Yukarıda belirtilen prosedür takip edilerek gerçekleştirilen başvurunun reddedilmesi, verilen cevabın yetersiz bulunması veya süresinde başvuruya cevap verilmemesi hâllerinde; cevabın tebliğini takiben otuz ve her hâlde başvuru tarihinden itibaren altmış gün içinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu’na (“Kurul”) şikâyette bulunma hakkı mevcuttur. Ancak başvuru yolu tüketilmeden şikâyet yoluna başvurulamaz.
Kurul, şikâyet üzerine veya ihlal iddiasını öğrenmesi durumunda resen, görev alanına giren konularda gerekli incelemeyi yapar. Şikâyet üzerine Kurul, talebi inceleyerek ilgililere bir cevap verir. Şikâyet tarihinden itibaren altmış gün içinde cevap verilmezse talep reddedilmiş sayılır. Şikâyet üzerine veya resen yapılan inceleme sonucunda, ihlalin varlığının anlaşılması hâlinde Kurul, tespit ettiği hukuka aykırılıkların veri sorumlusu tarafından giderilmesine karar vererek ilgililere tebliğ eder. Bu karar, tebliğden itibaren gecikmeksizin ve en geç otuz gün içinde yerine getirilir. Kurul, telafisi güç veya imkânsız zararların doğması ve açıkça hukuka aykırılık olması hâlinde, veri işlenmesinin veya verinin yurt dışına aktarılmasının durdurulmasına karar verebilir.
Verilerinizin Şirketimiz nezdinde hassasiyetle korunduğunu belirtir bize duyduğunuz güven için teşekkür ederiz.